Filtr

0

Nordic countries

European countries

Warunki zakupu

1. O warunkach zakupu


1.1 Niniejsze warunki zakupu („Warunki zakupu”) mają zastosowanie do wszystkich zakupów dokonywanych od Cellbes AB o numerze rejestracyjnym przedsiębiorstwa SE556540215201 („Cellbes”, „my” lub „nas”). Dokonując u nas zakupu akceptujesz Warunki Zakupu.


1.2 Jeśli chcesz się z nami skontaktować, możesz to zrobić, wysyłając wiadomość e-mail na adres serwis@cellbes.pl lub dzwoniąc pod numer 12 881 15 47.



2. Zamówienie i potwierdzenie zamówienia


2.1 Aby dokonać zakupu, musisz posiadać uprawnienie do zawierania umów zgodnie z obowiązującym prawem. Zakupów można dokonać na stronie www.cellbes.pl („Strona internetowa”) lub telefonicznie.


2.2 Aby dokonać u nas zakupu, musisz być osobą pełnoletnią i posiadać uprawnienia do zawierania umów zgodnie z obowiązującym prawem.


2.3 Po dokonaniu zakupu otrzymasz automatyczne potwierdzenie zamówienia pocztą elektroniczną, potwierdzające, że otrzymaliśmy Twoje zamówienie i zawarto wiążącą umowę. Zalecamy zachowanie potwierdzenia zamówienia na wypadek ewentualnego kontaktu z nami po dokonaniu zakupu.



3. Cena i informacje o produktach


3.1 Przy zakupie obowiązują ceny podane w momencie zakupu. Wszystkie ceny zawierają obowiązujący podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów płatności i wysyłki, które są wymienione osobno.


3.2 Jeżeli cena produktu lub informacje o produkcie są nieprawidłowe, a Ty wiedziałeś o tym lub powinieneś był się o tym dowiedzieć w momencie zakupu, cena lub informacje te nie będą miały zastosowania do zakupu.


3.3 Staramy się jak najdokładniej odtwarzać kolory i odcienie naszych produktów, jednak nie możemy zagwarantować, że obrazy na naszej stronie internetowej, w reklamach lub materiałach marketingowych odzwierciedlają dokładny wygląd i cechy produktu, np. dlatego, że monitor może wpływać na kolory. reprodukcja.


4. Płatność


4.1 Oferujemy różne opcje płatności. Możesz wybrać opcję płatności, z której chcesz skorzystać podczas dokonywania zakupów na Stronie internetowej. Należy pamiętać, że dostępne opcje płatności różnią się w zależności od tego, czy zakupu dokonujesz na Stronie internetowej czy telefonicznie. Dostępne opcje płatności, warunki, postanowienia i wszelkie obowiązujące koszty są zawsze podawane podczas dokonywania zakupu oraz na naszej stronie internetowej. Więcej informacji znajdziesz tutaj.


Jeśli dokonasz zakupu telefonicznie, otrzymasz informacje dotyczące opcji płatności związanych z zakupem.


4.2 W zależności od wybranej opcji płatności mogą obowiązywać dodatkowe koszty. Dostępne opcje płatności mogą z czasem ulec zmianie.


4.3 W przypadku płatności za pośrednictwem faktury lub rachunku, obowiązują nasze warunki kredytowe. Dokonując zakupów na Stronie internetowej, zawierasz z naszym dostawcą usług płatniczych odrębną umowę dotyczącą płatności. Wszystkie warunki płatności znajdziesz tutaj.



5. Oferty, kody rabatowe i prezenty


5.1 Od czasu do czasu możemy oferować promocje, kody rabatowe, prezenty i inne oferty („Oferty”). Oferty takie są ważne wyłącznie przez okres określony w związku z daną Ofertą i na warunkach określonych w związku z Ofertą. Oferty nie można łączyć z innymi zniżkami, chyba że wyraźnie wskazano inaczej.


5.2 Aby skorzystać z Oferty, należy wprowadzić kod lub w inny sposób aktywować odpowiednią Ofertę przed sfinalizowaniem zakupu. Zwrot zamówionych produktów może oznaczać, że nie spełniasz już warunków Oferty, co może wiązać się z koniecznością zwrotu prezentu lub koniecznością zapłaty wartości prezentu. W takich przypadkach skontaktujemy się z Tobą.


Koszt wysyłki


5.3 W zależności od rodzaju i ilości zakupów, mogą obowiązywać koszty wysyłki. Informacje o aktualnych kosztach wysyłki znajdziesz tutaj. Opłata za wysyłkę jest zawsze podana przy zakupie.


Czas dostawy


5.4 Przewidywany czas dostawy jest zawsze podawany w trakcie dokonywania zakupu.


Nieodebrane paczki


5.5 Klient jest odpowiedzialny za odbiór przesyłki zgodnie z instrukcjami otrzymanymi w związku ze złożonym zamówieniem. Przesyłki z placówek pocztowych, które nie zostaną odebrane w czasie określonym w powiadomieniu, zostaną odesłane do naszego magazynu. W takich przypadkach mamy prawo pobrać opłatę administracyjną. Informacje na temat aktualnych kosztów dotyczących nieodebranych przesyłek można znaleźć tutaj.


6. Oferty, kody rabatowe i prezenty


6.1 Od czasu do czasu możemy oferować promocje, kody rabatowe, prezenty i inne oferty („Oferty”). Oferty te są ważne wyłącznie przez okres wskazany w związku z daną Ofertą i podlegają warunkom określonym w związku z Ofertą. Oferty nie można łączyć z innymi zniżkami, chyba że wyraźnie wskazano inaczej.


6.2 Aby skorzystać z oferty, musisz wprowadzić kod lub w inny sposób aktywować odpowiednią ofertę przed sfinalizowaniem zakupu. Zwrócenie zamówionych produktów może oznaczać, że nie będziesz już uprawniony do skorzystania z oferty, co może wiązać się z koniecznością zwrotu prezentu lub zapłaty wartości prezentu. W takich przypadkach skontaktujemy się z Tobą.



7. Reklamacje


7.1 Jeżeli w zakupionym przez Ciebie produkcie wystąpi wada, masz prawo złożyć reklamację zgodnie z obowiązującymi w kraju, w którym masz miejsce zamieszkania, przepisami o ochronie konsumentów.


Wyjątki dla niektórych produktów


7.2 Niektóre produkty są wyłączone z prawa odstąpienia od umowy. Dotyczy to sytuacji, gdy zerwano plombę w przypadku produktów, których nie można zwrócić ze względu na względy zdrowotne lub higieniczne.


Amortyzacja produktów używanych


7.3 W przypadku skorzystania z ustawowego 14-dniowego terminu odstąpienia od umowy, mają Państwo prawo otworzyć opakowanie i zbadać produkt w zakresie niezbędnym do oceny jego charakteru, właściwości i funkcjonowania. Oznacza to, że masz prawo obchodzić się z produktem i obejrzeć go w taki sam sposób, jak w sklepie stacjonarnym.


7.4 W takich przypadkach masz prawo anulować zamówienie i otrzymać pełny zwrot pieniędzy, jeśli powiadomisz nas o tym w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu. Jeżeli będziesz obchodził się z produktem w sposób wykraczający poza konieczny do określenia jego charakteru, właściwości i funkcji, będziemy uprawnieni do dokonania odpisu amortyzacyjnego. Takiego odliczenia dokonuje się poprzez porównanie wartości produktu w momencie zwrotu z wartością pierwotną w momencie zakupu. Aby otrzymać pełen zwrot pieniędzy w przypadku prawa odstąpienia od umowy, zalecamy zwrot produktu w oryginalnym stanie i oryginalnym opakowaniu.


Otwarte prawa zakupu i wymiany


7.5 Oprócz ustawowego prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, oferujemy Państwu otwarte prawo zakupu i wymiany przez łączny okres 30 dni od daty otrzymania dostawy. Jeżeli po upływie ustawowego okresu odstąpienia od umowy wynoszącego 14 dni chcesz skorzystać z prawa do zwrotu lub wymiany, możesz to zrobić w ciągu 30 dni, pod warunkiem, że produkt był w ogóle nieużywany, w oryginalnym stanie i w oryginalnym opakowaniu.


Jak anulować zakup lub skorzystać z opcji zakupu otwartego


7.6 Jeśli chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz nas o tym powiadomić w ciągu 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba działająca w Twoim imieniu odebrała Twoje zamówienie. Jeżeli termin 14 dni upłynął, możesz skorzystać z prawa do otwarcia zamówienia w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrotu możesz dokonać w prosty sposób, korzystając z etykiety wysyłkowej dołączonej do zamówienia lub kontaktując się z naszym działem obsługi klienta, wysyłając wiadomość e-mail na adres serwis@cellbes.pl lub dzwoniąc pod numer 12 881 15 47. Możesz również skorzystać z naszego formularza odstąpienia od umowy, który znajdziesz tutaj.


7.7 Po powiadomieniu nas o chęci zwrotu zakupionego produktu, należy odesłać go w ciągu 14 dni. Zalecamy odesłanie produktu w tym samym opakowaniu, w którym go otrzymałeś, ponieważ ponosisz odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia lub straty powstałe w trakcie przesyłki zwrotnej, wynikające z Twojej nieostrożności, np. podczas pakowania produktu.


Zwrot wysyłki


7.8 W przypadku zwrotu zakupionego towaru, Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej. Koszty przesyłki zwrotnej zostaną odliczone od kwoty zwrotu. Koszt zwrotu jest podany tutaj.


Refundacja


7.9 Po dokonaniu zwrotu zakupionego towaru, zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia, w którym powiadomiłeś nas o chęci anulowania zakupu. Zwrotu pieniędzy nie dokonamy jednak do czasu otrzymania produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania. Należy pamiętać, że odpowiadasz za wszelkie uszkodzenia lub straty powstałe w trakcie przesyłki zwrotnej z powodu Twojego zaniedbania.


7.10 Zwrot pieniędzy obejmuje wszelkie koszty wysyłki poniesione przez Ciebie w związku z zakupem, jeśli zwrócisz całe zamówienie. Dotyczy to jednak wyłącznie kosztów standardowej wysyłki. Dodatkowe koszty wysyłki wynikające z wybrania droższej opcji wysyłki nie podlegają zwrotowi.


7.11 Zwroty pieniędzy zostaną dokonane przy użyciu tej samej metody płatności, którą wybrałeś w momencie zakupu, chyba że uzgodnimy inaczej.



8. Nasze zobowiązania


8.1 Jeżeli w zakupionym przez Ciebie produkcie wystąpi wada, masz prawo złożyć reklamację zgodnie z obowiązującymi w kraju, w którym masz miejsce zamieszkania, przepisami o ochronie praw konsumentów.


8.2 Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą produktu, możesz skontaktować się z działem obsługi klienta, wysyłając wiadomość e-mail na adres serwis@cellbes.pl lub dzwoniąc pod numer 12 881 15 47. Nasz adres do składania skarg to Ryssnäsgatan 2, 504 64 Borås, Szwecja.



9. Warunki i Postanowienia


Niniejsze Warunki Zakupu będą interpretowane i stosowane zgodnie z prawem szwedzkim. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszych Warunków zakupu zostanie uznane za nieważne lub niewykonalne przez jakikolwiek sąd, organ lub alternatywny organ rozstrzygania sporów właściwej jurysdykcji, pozostałe części tego postanowienia oraz wszystkie inne postanowienia niniejszych Warunków zakupu pozostaną ważne i wykonalne. w najszerszym zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo. Zawsze przysługują Ci obowiązkowe prawa konsumenckie obowiązujące w kraju, w którym masz miejsce zamieszkania. Żadne z postanowień niniejszych Warunków zakupu nie będzie interpretowane jako ograniczenie takich praw.



10. Pytania, skargi lub spory


10.1 Zapraszamy do kontaktu z nami, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub skargi dotyczące dokonanego zakupu. Możesz się z nami łatwo skontaktować, korzystając z danych kontaktowych podanych na początku niniejszego Regulaminu.


10.2 Masz prawo do rozpatrzenia każdego sporu przez organ zajmujący się alternatywnym rozstrzyganiem sporów. Aby uzyskać dostęp do alternatywnego organu rozstrzygania sporów w swoim kraju, kliknij tutaj.


10.3 Jako osoba prywatna masz również możliwość złożenia skargi za pośrednictwem platformy internetowego rozstrzygania sporów UE, którą znajdziesz tutaj.


10.4 Niezależnie od powyższego, wszelkie spory mogą być rozstrzygane również przez dowolny właściwy sąd w kraju, w którym Klient ma miejsce zamieszkania.



11. Pytania, skargi lub spory


11.1 Zapraszamy do kontaktu z nami, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub skargi dotyczące dokonanego zakupu. Możesz się z nami łatwo skontaktować, korzystając z danych kontaktowych podanych na początku niniejszego Regulaminu.


11.2 Masz prawo do rozpatrzenia każdego sporu przez organ zajmujący się alternatywnym rozstrzyganiem sporów. Aby uzyskać dostęp do alternatywnego organu rozstrzygania sporów w swoim kraju, kliknij tutaj.


11.3 Jako osoba prywatna masz również możliwość złożenia skargi za pośrednictwem platformy internetowego rozstrzygania sporów UE, którą znajdziesz tutaj.


11.4 Niezależnie od powyższego, wszelkie spory mogą być rozstrzygane również przez dowolny właściwy sąd w kraju, w którym Klient ma miejsce zamieszkania.



_______________________

Warunki zakupu zostały ustalone przez Cellbes AB w dniu 2025-01-17.

Bezpieczna dostawa.
Bezpieczna płatność.
60-dniowy okres zwrotu.

Kupuj Modę & odzież online na cellbes.pl

Bezpieczne zakupy

Bądź na bieżąco

Zaprenumeruj nasz newsletter, aby być na bieżąco z nowościami, otrzymywać oferty i aktualne informacje.

Obserwuj nas

  • Dostarczamy jedynie na terenie Polski.
  • Koszt dostawy 12,50 zł, darmowa dostawa przy zakupie powyżej 200 zł.
  • 60-dniowy okres zwrotu.