- Strona domowa
- Serwis klienta
- Informacje o zakupach
- Zwrot i wymiana
Potrzebujesz pomocy?
Zwrot i wymiana
Prawo do odstąpienia od umowyZwroty i reklamacje
Masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 60 dni od daty dostawy. Zwracany towar musi być kompletny i niezmieniony, a wszystkie metki muszą być nadal przymocowane. Wypełnij formularz zwrotu - pamiętaj żeby zawsze podać powód zwrotu. Naklej etykietę z adresem zwrotnym na starą etykietę na paczce przed nadaniem jej na poczcie.
Adres zwrotny to:
Cellbes AB
Skrytka pocztowa nr 100
62-056 Komorniki P204
Przewoźnikiem musi być Poczta Polska, w przeciwnym razie przesyłka do nas nie dotrze. Nie zwracamy kosztów wynikających z nadania przesyłki przez niewłaściwego przewoźnika.
Zwrot jest przetwarzany w ciągu około 10–14 dni. Gdy ten proces się zakończy, otrzymasz od nas potwierdzenie zwrotu. Klient odpowiada za przesyłkę do momentu, aż ją otrzymamy, dlatego pamiętaj, aby zachować dowód nadania paczki do czasu otrzymania od nas potwierdzenia odbioru zwrotu.
Jeśli zwracasz tylko część zamówienia, koszt wysyłki nie zostanie zwrócony, ponieważ opłaty za dostawę są niezależne od liczby zamówionych produktów. Jeśli zwracasz całe zamówienie, zwrócimy również pierwotny koszt wysyłki. Koszty związane ze zwrotem ponosi klient, chyba że zwracane produkty są wadliwe i zgłoszono reklamację. W takim przypadku Cellbes pokryje koszt zwrotu, dokonując automatycznej korekty kwoty zwrotu.
Jeśli chcesz dokonać wymiany, zrób zwrot i złóż nowe zamówienie na naszej stronie internetowej lub skontaktuj się z nami. Nie dodawaj informacji o nowym zamówieniu ani innym rozmiarze na formularzu zwrotu. Jeśli chcesz nas o czymś poinformować, skontaktuj się z obsługą klienta – nie umieszczaj takich informacji na formularzu zwrotu.