Filtr

0

Pytania & odpowiedzi

Jakie są poziomy korzyści Cellbe?
Dzięki naszym poziomom korzyści możesz oczekiwać spersonalizowanych ofert, kuponów i prezentów urodzinowych. Jeśli zapiszesz się również do naszego newslettera, będziemy wysyłać Ci inspirujące treści, wskazówki dotyczące trendów i informować o promocjach, które są dostępne wyłącznie dla naszych przyjaciół. Ponadto upewnimy się, że jako pierwszy dowiesz się o naszych nowościach. Uwielbiamy rozpieszczać naszych przyjaciół!



Jak uzyskać dostęp do poziomów korzyści Cellbes?

Automatycznie stajesz się jednym z nas przy pierwszym zakupie w Cellbes. Aby sprawdzić i cieszyć się korzyściami, należy się zalogować/zarejestrować na naszej stronie internetowej. Możesz łatwo zarejestrować się, klikając "ZALOGUJ/ZAREJESTRUJ SIĘ", a następnie "Nie jesteś członkiem? Zarejestruj się!". Wpisz swoje dane kontaktowe i kliknij "Utwórz konto".



Jak to działa?

Poziomy korzyści Cellbes są całkowicie bezpłatne i mają trzy różne stopnie, przy czym im więcej robisz zakupów, tym więcej zyskujesz korzyści. Na każdym poziomie dostępne są różne ekskluzywne oferty, wydarzenia i niespodzianki.
Poziom zależy od całkowitej kwoty zakupów w okresie 12 miesięcy. Obliczenia wysokości poziomów dokonywane są co miesiąc z 12-miesięcznym wyprzedzeniem.



Poziom ❤: 1 - 999 punktów

Tutaj możesz spodziewać się kuponu o wartości 10 PLN na zakupy.



Poziom ❤ ❤ : 1 000 - 2 999 punktów

Tutaj możesz spodziewać się kuponu o wartości 20 PLN na zakupy.
Otrzymasz również darmową wysyłkę na wszystkie zakupy powyżej 349 PLN.



Poziom ❤ ❤ ❤ 3 000 punktów i więcej

Tutaj możesz spodziewać się kuponu o wartości 30 PLN na zakupy. Otrzymasz również bezpłatną wysyłkę wszystkich zakupów powyżej 249 PLN.
Jako jeden z naszych najbardziej lojalnych klientów, chcemy również rozpieszczać Cię dodatkowym 5% rabatem na wszystkie Twoje zakupy.



Jakie korzyści otrzymam jako przyjaciel Cellbes?
Sprawdź tabelkę na dole strony.



Kto może zostać przyjacielem Cellbes?

Aby zostać członkiem, należy mieć ukończone 18 lat lub zgodę opiekuna. Dołączyć mogą tylko osoby prywatne, a na każdy kraj przysługuje tylko jedno konto. Pamiętaj, że Twoje konto jest osobiste i nie może zostać przekazane nikomu innemu.



Kiedy otrzymam mój voucher?

Za każdy osiągnięty poziom otrzymasz nowy voucher. Ponadto uwielbiamy niespodzianki i lubimy rozpieszczać naszych lojalnych klientów, więc od czasu do czasu na pewno Cię dodatkowo nagrodzimy.



Jak korzystać ze spersonalizowanych ofert i kuponów?

Aby korzystać ze spersonalizowanych ofert i kuponów, musisz być zalogowany. Aby się zalogować, należy podać swój adres e-mail, a następnie hasło. Jeśli masz kupon lub inną osobistą zniżkę do wykorzystania, możesz ją znaleźć w sekcji "Moje oferty".
Twój kupon lub inne osobiste oferty zostaną automatycznie uwzględnione przy dokonywaniu zakupu.



Co w przypadku, kiedy moja oferta indywidualna lub voucher nie zostały uwzględnione?

Oczywiście rozumiemy, że chcesz wykorzystać wszystkie przysługujące Ci korzyści. Jest kilka powodów, dla których rabat mógł nie zostać uwzględniony.
Po pierwsze, zalecamy sprawdzenie, czy jesteś zalogowany/zarejestrowany. Po zalogowaniu kupon lub inne spersonalizowane oferty są automatycznie odliczane przy kasie.
Niektórych ofert lub rabatów nie można ze sobą łączyć. Dlatego zalecamy sprawdzenie warunków ofert, z których chcesz skorzystać.
Jeśli sprawdziłeś powyższe, a Twoja spersonalizowana oferta lub kupon nadal nie zostały odjęte, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, a my postaramy się Ci pomóc.



Zapomniałam się zalogować podczas składania zamówienia, czy można ponownie zarejestrować mój zakup?

Jeśli podałeś to samo imię i nazwisko oraz adres e-mail, co podczas rejestracji, Twój zakup zostanie automatycznie przeniesiony do sekcji "Moje zamówienia".
Jeśli wprowadziłeś inne imię i nazwisko lub adres e-mail, niestety nie mamy możliwości ponownej rejestracji zakupu.



Co stanie się z moim voucherem w przypadku zwrotu?

Voucher zostanie rozdzielony na wszystkie produkty w zamówieniu, a nie na łączną kwotę. Oznacza to, że w przypadku zwrotu jednego lub większej liczby produktów użytkownik otrzyma zwrot kwoty zapłaconej za poszczególne produkty.
W przypadku zwrotu części lub całości zakupu kupon nie zostanie ponownie utworzony ani przyznany na inne części danego zamówienia, ale zostanie uznany za wykorzystany.



Czy mój voucher może stracić ważność?

Tak, kupon jest ważny przez 12 miesięcy od daty wydania. Daty wygaśnięcia wszystkich aktualnych kuponów i spersonalizowanych ofert można znaleźć w sekcji "Moje oferty".



Gdzie mogę sprawdzić moje zakupy i kiedy osiągnę kolejny poziom ❤?

Możesz sprawdzić wszystkie swoje zakupy w zakładce "Moje zamówienia". Aby dowiedzieć się, jak blisko osiągnięcia kolejnego poziomu się znajdujesz, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my Ci pomożemy.



Czy mogę zrezygnować z mojego poziomu ❤?

Punkty za zakupy są ważne przez 12 miesięcy od momentu dokonania zamówienia, po czym uznaje się je za wygasłe. Na przykład, jeśli zrobiłeś zakupy za 75 PLN w dniu 01-01-2023 r., to punkty za te 75 PLN wygasną w dniu 01-01-24 r. Następnie osiągniesz poziom, za który zrobiłeś zakupy w ciągu ostatnich 12 miesięcy.



Jak mogę zakończyć moją przyjaźń z Cellbes?

Przykro nam, że chcesz nas opuścić, zapraszamy do powrotu, kiedy zmienisz zdanie. Aby zakończyć przyjaźń z nami, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.



Jakie korzyści otrzymam jako przyjaciel Cellbes?

To czeka na Ciebie:

Cellbes
Jak stać się częścią społeczności Cellbes?

Jak stać się częścią społeczności Cellbes?

Poziomy korzyści zostaną automatycznie przyznane podczas pierwszego zakupu w Cellbes. Aby zobaczyć i wykorzystać swoje korzyści, musisz się ZALOGOWAĆ / ZAREJESTROWAĆ.

Bezpieczna dostawa.
Bezpieczna płatność.
60-dniowy okres zwrotu.

Kupuj Modę & odzież online na cellbes.pl

Bezpieczne zakupy

Bądź na bieżąco

Zaprenumeruj nasz newsletter, aby być na bieżąco z nowościami, otrzymywać oferty i aktualne informacje.

Obserwuj nas

  • Dostarczamy jedynie na terenie Polski.
  • Koszt dostawy 12,50 zł, darmowa dostawa przy zakupie powyżej 200 zł.
  • 60-dniowy okres zwrotu.